Κυριάκος Μητσοτάκης: «Είμαι υπέρ της αξιοποίησης και περαιτέρω ανάπτυξης του Ελληνικού Μαρμάρου»

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη στα πλαίσια της προεκλογικής του περιοδείας στο Ναύπλιο είχε ο Αντιπρόεδρος του Σ.Ε.Μ.Μ.Θ κ. Πάνος Ηλιόπουλος.

Κατόπιν σύντομης παρουσίασης:

 

1. Του κλάδου «ΕΞΟΡΥΞΗΣ & ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΡΜΑΡΟΥ»
2. Του προϊόντος και brand name «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΑΡΜΑΡΟ»
3. Του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονία Θράκης Σ.Ε.Μ.Μ.Θ.

 

 

Ο κύριος Ηλιόπουλος τόνισε ο Σύνδεσμός μας εκπροσωπεί τις επιχειρήσεις και του εργαζόμενους ενός από τους ιστορικότερους παραγωγικούς κλάδους της χώρας.
Ακολούθως ζητήθηκε από τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας να βάλει ψηλά στην ατζέντα του προγράμματος της παράταξης την λέξη / Brand Name «Ελληνικό Μάρμαρο» και τον κλάδο, καταθέτοντας επιστολή με 8 σημεία στα οποία ο Σ.Ε.Μ.Μ.Θ. αιτείται θεσμικές αλλαγές.

 

 

 

Ο κύριος Μητσοτάκης δήλωσε ότι γνωρίζει πολύ καλά τον κλάδο, το προϊόν Ελληνικό Μάρμαρο, την φήμη και τις επιτυχίες του τελευταίου καθώς επίσης και τις βασικές αγορές του Ελληνικού Μαρμάρου. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε ότι:
«Είμαι υπέρ της αξιοποίησης και περαιτέρω ανάπτυξης του Ελληνικού Μαρμάρου αρκεί να προστατεύεται το περιβάλλον και να τηρούνται οι περιβαλλοντικές υποχρεώσεις». Έδειξε πολύ ενημερωμένος για τα προβλήματά του κλάδου και των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα δήλωσε ότι: «Γνωρίζω ότι πολλά από τα προβλήματα των επιχειρήσεων μπορεί να λυθούν με πολύ μικρές αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο οι οποίες θα επιφέρουν μεγάλα αποτελέσματα και είμαι πρόθυμος να τις κάνω. Η πρωτογενής παραγωγή, η εξωστρέφεια, η εξειδικευμένη και περιφερειακή απασχόληση αποτελούν βασικό πυλώνα της ανάπτυξης που επιθυμώ για την χώρα»
Ο κύριος Μητσοτάκης απάντησε για όλα τα σημεία της επιστολής, πολλά από τα οποία αποτελούν ήδη προγραμματική δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας για το σύνολο της Εθνικής οικονομίας. Πιο συγκεκριμένα για την προβολή και προώθηση των Εξαγώγιμων Προϊόντων είπε: «Η Νέα Δημοκρατία σχεδιάζει μία μεγάλη αλλαγή και συγχωνεύσεις όλων των κρατικών μηχανισμών προώθησης των Ελληνικών προϊόντων υπο την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών όπου οι Πρεσβείες και τα Προξενεία θα έχουν ρόλο, αρμοδιότητές και υποχρεώσεις απέναντι τις Ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, οι οποίες θα αξιολογούνται και θα κρίνονται από την βελτίωση των αποτελεσμάτων των εμπορικών ισοζυγίων της χώρας τους».